hemkommen igen

har varit hemma några dagar nu sedan stockholmtrippen som bjöd på mycket roligt :) lillan piercade sig och jenny tatuerade sig. bra och snyggt blev det och återigen blev jag väldigt sugen på en tatuering. draken på benet som jag kollade ut för länge sen känns lockande och jag vill även ha en liverbird (klick). hmm... blir nog nånting så småningom :9
var ner till huddinge på en snabbvisit också och fick lite köksgrejer. kul det var att få se hur det ser ut, har inte varit där på flera år och mycket har förändrats :)

idag börjar lillan skolan också så hon går runt och är gulligt jättenervös hehe :P själv så har man ju några dagar till ledigt, tills måndag närmare bestämt. har kikat på schemat och så och det ser bra ut, 8.20-15.20 som "standard". passar perfekt med tågtiderna det så jag slipper sitta i sunne och vänta i timmar varje dag :) vi var iväg på en snabbvisit till arnes udde igår för att njuta lite av den sista friheten, det var gött mys :D
på tal om skola så skulle det vara en liten spm-reunion på lördag - mitt i min flytt som kommer hålla på hela helgen. synd det, hade varit kul att ses. vi får försöka styra upp nån kväll senare på hösten (en chillkväll på nån restaurant eller nåt sånt kanske?) :)

nej nu blir det lite jobb här :O chips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0