mer shopping

jag fick min experthjälp idag och shoppade loss på bergvik! jag gillar reor och experter! :D hittade ett par nya skor, tre t-shirtar, ett par shorts, ett par badbyxor, två skärp och det hela gick på struntsummor. gillert!
jag och experten åkte ut till skutberget en sväng och hade det gött i solen innan jag blev övergiven och åkte iväg och tränade. sen en kebabrulle när jag kom hem haha :D jag och experten åt det dessutom till lunch idag och jag åt även det igår. va inte speciellt sugen på kebab till kvällsmat idag men det fick väl slinka ner :P
imorn är det dags att packa resväskan och åka till bäckhammar. på söndag bär det av till rhodos med götet som anhalt på vägen. känns skumt men gött :D
f.ö så har jag fått två nya vänner. det är två jättesmå fyla och äckliga maskaktiga kryp som krälar på insidan av min skärm. lagomt skumt. jag funderar på vad jag ska döpa dom till. per-åke och may-lis känns bäst för tillfället (till ära för mina grannar som fortfarande inte har ringt polisen vad det verkar som) men jag vill ha lite förslag!
nej fan, sovdags nu.



för övrigt tillskrivs dagens dans Christoph Schneider från Rammstein i denna video som jag av en slump hittade på youtube:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0