bäckhammarsvisit

så var man hemkommen från ytterligare en bäckhammarsvisit som var mycket nice :D gött väder och huset för oss själva, kan inte bli så mycket bättre? :) blir en tur till på söndag och passa favorithunden akita! vi kommer ha värsta dagen hon och jag :D :P f.ö så diggar jag lurvas livsfilosofi, softa så mycket som det bara går! :D han och wilma är så snygga när dom ligger på trappan på kvällen när solen är på väg ner, framförallt wilma som fläker på mer än nån annan katt klarar av hehe :)
pics:

vi gjorde glutenfri pizza, smakade helt ok men jag föredrar vanlig :P jag tar för övrigt inget ansvar för min groteskt hemska frilla då jag en liten stund innan det var matdags hade duschat och låtit håret självtorka hej vilt :P

blom var här idag också på en liten visit och lämnade balbilderna och babblade lite. skulle va trevligt att träffa folket från klassen igen. uteservering någon kväll innan sommaren är över kanske? ;)
aja, time to gooooo

Kommentarer
Postat av: Marika

du är hemskt . ta bort kortet på mej !! :D

2008-07-25 @ 07:08:10
URL: http://m4r1k4.blogg.se/
Postat av: Emma

jag är på uteserveringsförslaget! måste styras upp snarast. grillning lika så!

2008-07-29 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0