grannsnack

så här kul var det länge sen jag hade :D
var och pratade med det arga grannparet för en stund sedan och förklarade att dom faktiskt får leva med att jag spelar trummor då jag faktiskt gör det på rimliga tider. men det gillade dom inte och gav mig ett antal lama argument som bl.a:
  • det går inte ens att sitta inne och se på tv, och ändå har vi 3-glas fönster! - konstigt att ingen som bor närmare klagar
  • du spelar ju ingen melodi, du sitter ju bara och slår - dah, trummor ett kompinstrument ärkenötter!
  • så om jag skulle sitta och ha radion på full volym ute och spela hårdpop, skulle det vara okej? - svar ja och ett stort skratt till "hårdpop" haha :D
dessutom är det rätt kul att dom inte har hört mig spela förut när jag har haft trummorna i fyra år...

får väl se hur det slutar. dom hade ringt kommunen och hotade att ringa polisen ("då får du en prick i registret" hahaha :D). skulle bli mycket förvånad om det dök upp en polisbil här utanför med tanke på att dom inte ens kommer när folk blir misshandlade. men dom får gå så långt dom vill, jag fortsätter spela och kommer sätta mig bakom setet senare idag igen :)

peace out

Kommentarer
Postat av: Marika

hahahhaha ! Jag gillar det där ... Lika kul att höra varje gång . Hejjar på du ! <3

2008-07-16 @ 18:59:27
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0