hemkommen från hundvaktningen

det var en trevlig söndag som jag och akita hade (och måndag innan jag åkte hem också för den delen) :D först en skogspromenad och sen pinnkastning följt av pizza. iof var det bara jag som åt pizza men hon fick ju ett grisöra, inte fy skam det (för en hund)! :) pizzan smakade muchos bra f.ö. bäckhammar har fått sig ett lyft med nya ägare av pizzerian. hör ju inte till vanligheterna att en svensk tjej köper upp en pizzeria på en liten ort :P
gött var det när min lilla maxitjej kom hem också efter hårt slit :) hon åt för övrigt hela fyra köttbullar till lunch idag, det tyckte jag var lite gulligt mesigt :D ^^

idag sen jag kom hem har jag förutom en liten stund i solen suttit och försökt lära mig att trigga trummor så det blir nåt av demon. har ju kommit nån vart nu iaf men det känns som att det här kommer ta ett tag. fy bövelen :P

dagens bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0