skitväder

här var man skitsugen på att spela fotboll så börjar det åska och ösregna när det är dags att åka iväg. :P moget svenska sommarn, moget!

han med att följa med det gamla gardet ut till arnes udde. har inte varit där sen nån gång på högstadiet med skolan och det hade ändrats en del. bl.a så fanns det nu bryggor/ramper (vad det nu kallas) så man kunde gå ut till två öar, snyggt och mysigt! tyvärr drog det ihop sig så vi var inte där så länge men det var gött med en liten tur iväg från hemmet iaf :)
knäppte några bilder för en gångs skull också. blir ju tyvärr inte så ofta nu för tiden eftersom att jag aldrig tar mig nån stans :/ men snart är det ju dags för rhodos ;D


nu blir det till att ringa frugan och planera gardininköp till det blivande hemmet ;)



Tycho - The daydream (fan va jag hatar mina glappande högtalare f.ö!)

Kommentarer
Postat av: Marika

Wow !! :D snygga kort somfan . Dej ska jag prata med sen :P

2008-07-21 @ 22:40:51
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0