studiotider

dag 2 instängd i studion. tror jag är sjuk eller nåt, är hur jäkla seg som helst i kroppen och orkar inte äta speciellt mycket heller. hoppas det släpper tills imorn annars kommer det bli besvikelse efter dom här fyra studiodagarna :-/

i övrigt så träffade jag min lilla knasiga favorit idag och erik (a.k.a batman) ^^ favoriten skrev på hyreskontraktet så nu är det bara att skicka iväg! göttans det :D längtar tills på tisdag när det blir till att ta bilen till bäckhammar och få lite kvalitétstid igen ;)
frans var här och hälsade på igår också! han är ju hur gullig som helst! :D brorsan kommer få stryk om han inte låter mig och marika passa den lille när dom är iväg till London :P
brorsan och marias nyligen anlända kattunge :)
moster ninni tittar fram där bak också hehe ;D hon och mormor har varit här på besök :)

nej det får nog bli ett glas cola och en glass innan det är dags för kvällssamtalet till bäckhammar, ty den lokala bäckhammarsbon ser förmodligen på film skulle jag tro :O
chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0