action i huset!

oj oj oj nu händer det grejer! efter en lugn kväll där jag dängde jocke med 7-1 i fifa så kommer jag hem till stormen! mitt i nattamaten så hörs det en smäll variant jättemycket glasskross. någon jättefull granne har slagit sönder rutan ute i trapphuset! eftersom jag och min fru inte kunde hålla oss från att spionera så hörde vi att det hela handlade om en son som hade blivit riktigt riktigt mycket ovänn med sin alkoholist till far. så tydligen så har vi en alkoholist några meter från oss.. i vilket fall så var det en hel del diskussioner i trappuppgången iaf och inne i lägenheten också hörde vi när vi efter ett tag smög ut för att se hur mycket som var förstört.
scary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0