helgen äro kommen!

och den har börjat strålande! det började med att jag lyckades köra in i en jättegrinig manlig kvinna på maxi som trots att jag högt och tydligt sa ursäkta gav sig på marika och bryskt sa "tack för den". fuck you grinkärring sa jag! (jag sa inte det då men jag sa det lite senare när vi stog längre bort). ungefär 4 minuter senare lyckades dock bert karlsson av alla personer skrämma upp marika så humöret blev betydligt bättre ;D herr bert fick sig en ballong av nåt stort troll som gick runt men ballongen gick i sönder när han fick den så ungefär halva maxi (men mest marika) höll på att få en hjärtattack. :D bert hade en av sina roligaste stunder i sitt liv :P jag måste säga att det känns lite coolt att ha en tjej som har pratat med och dessutom blivit skrämd av bert karlsson ;D
igår beställde jag en kamera också! gah jag vill ha den innan helgen men det lär nog inte posten hinna med, blä! men gött att den är på väg iaf :)

nej vad gör jag uppe egentligen? mot sängen!

Kommentarer
Postat av: Marika

Jaja det var jätte kul " haha " :D

Puss på du <3

2008-10-25 @ 11:11:37
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0