jubileumsdagen

idag är det 1 år och 4 månaders-jubileum! weeee :D detta har firats med god mat och mycket mys. vi har även hunnit med att blåsa bort i ett försök att tanka vår lånebil och sen ytterligare en gång på parkeringen utanför maxi! fy bubblan vilket skitvär'!
dagen har å andra sidan haft trevliga överraskningar! först så har jag fått lovat ett fotojobb och jag behöver verkligen lite dollars i min plånbok, och för det andra så har vi tecknat ett låneavtal med frans så han ska va här från imorn till onsdag wee :D

igår tog jag kort på min kära och min mor, som dessutom hade med sig mat, till en fotouppgift:

tog lite fler kort men har inte hunnit redigera allt än, kommer nog upp en marika-fashion-bild imorn :)

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0