märklig dag

idag har det varit en märklig dag. jättebra saker har blandats med riktigt dåliga.
jag har lyckats få praktikplats på pixation i minst fyra vackor och dessutom med positiva ord att det finns gott om jobb även senare om allt fungerar bra! kunde inte ha blivit bättre! :) brorsan ringde mig också och har gett mig jobb (som jag är i stort behov av). jag ska agera spion och filma/fota folk som dumpar skräp i deras gruva! haha :D
har sagt upp mitt kort på sats nu också. det får bli njoy framöver istället! har ju dessutom lyckats få med mig min lilla sambo ^^
som pricken över i:t över dagens bra händelser så fick jag komma hem till en liten grå kisse också! han sprang fram till dörren och började spinna jättehårt direkt :D

så vad är då dagens dåliga nyhet?
jo den riktigt äckligt jävla dåliga nyheten är att lurvas (a.k.a "tigern") dog idag *snyft* :'( inte för att det har varit mer än en tidsfråga, han var ju trots allt 17 år och inte alls i bra skick, men fy va ledsamt det är :(
r.i.p lurv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0