latest newz liksom

igår (och inatt med för den delen) hade jag och frugan besök av två systrar från kristinehamn. vi käkade tacos och snackade om både det ena och det andra. sofia lyckades med konststycket att lura oss alla att hon var en mycket sjuk person. hon fyller ju år idag också det lilla livet, gratulationer! egentligen vankas det kalas i detta nu men eftersom jag har spelning ikväll i just kristinehamn så fick jag stanna hemma när dom andra åkte iväg i eriks nya flashiga volvo :O
jag har ett grattis till att utdela kom jag på nu också, till jenny som var vår första gäst att sova över! ;)
fler grattis: grattis till mig själv och världens bästa fruga för hela 1 år och 3 månader! weee för oss :D
men nu är det dags att ta tag i det minst sagt enorma diskberget som behöver diskas, blä!


Kommentarer
Postat av: Marika

Hon fyller inte idag snurr ... den 23:e :D

2008-09-20 @ 21:04:44
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0