reunion

igår var det reunion med "the old SPM gang" på blue moon och senare sandgrundsbryggan följt av en sväng på score. muchos trevligt! kul att träffa alla igen. sara jobbade på bra också som croupier så jag gick med 150% vinst :D
det fanns två chockerande händelser under kvällen:
1. en ful medelålders tant (egentligen kvinna) som tog en stol från vårt bord. "ursäkta men den stolen är upptaget" - "jaha...?" sen gick hon och satte sig som ett annat kvalitétspucko.
2. när jag skulle ta upp gustens kamera och knäppa lite bilder lyckades jag tappa ner en cd-skiva i en springa i bryggan (den stod först och balanserade på kameraväskan och sen studsade den på min fot och sen rakt ner). bra där! som tur var så lyckades ida efter mycket möda att få upp den med hjälp av två pinnar! starkt jobbat och för det blev hon bjuden på en cola :D

nåja, nu är det duschdags! fler reunions blir! länge leve regeringen!


Kommentarer
Postat av: Böske

för att vi är så bra :D jag lånar några bilder också miffmeister!

2008-09-27 @ 17:59:38
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0