dödsfall i familjen!

*snyft* idag dog ett av familjens barn. may-lis hittades flytande i skålen på förmiddagen. denna livliga lilla svarta guldfisk är nu i fiskhimlen :(

vad har hänt annars idag då? hmm... liverpool dängde chelsea med 2-0 vilket var redigt gött! bara att dänga scums sen på OT så blir det en finfin ligaseger ^^ :D
vi har varit på film idag också jag och frugan, på valkyria närmare bestämt. den var bra tyckte jag, helt klart värd att slänga ett öga på :)

imorn är det dags för praktik också. ska bli så jävla skönt att slippa sunne nu i tre månader! något trött på vissa lärare där... x( så det här är något efterlängtat kan man väl säga. skönt att ha fått plats på pixation också som var förstahandsvalet :) jag drog med mig min ständiga modellfru för att öva lite studiofoto i onsdags, blev klar med en bild idag (varning för att den kan va för mörk, min skärm är okalibrerad). det var väldigt kul att testa nya objektivet också, det äger! :D

dags för beck och mat nu! tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0