vernissage

idag var det vernissage i sunne  för klassens utställning "den röda tråden" (postar mitt bidrag). riktigt kul att äntligen få visa upp något och det verkade vara en uppskattad utställning också bland besökarskaran :)
har varit hemma med kissen resten av dagen och varit allmänt slö och ska snart gå och lägga mig *gäsp*
imorn kommer frun hem också, ska bli gött att slippa va själv här hemma! även om kissen är ett trevligt sällskap så blir det inte riktigt samma sak :) idag så skrek hon "o-oh" [ö-å;w] f.ö, det lät rätt kul hehe! bra tajming eftersom att vi (jag, syrran & peter) pratade om "talande" djur när vi var i sunne :D
f.ö så har jag gjort nåt som jag aldrig hade tänkt göra, jag har skaffat facebook! nu kan jag inte längre skrika ut "våga vägra facebook", ve och fasa! hade några timmar i skolan när jag verkligen inte hade nåt att göra så jag skaffade mig ett konto i desperation för att ha nåt att göra :P

men så gonatt då!



Kommentarer
Postat av: syster Anna

Snygg bild! Helcool.

2009-01-11 @ 10:15:34
URL: http://metrobloggen.systeranna.se
Postat av: Syrran

Fräckt att Saga pratar. Nu måste du lära henne fler ord!!! Utställningen var jättebra! Mycket trevligt att åka till Sunne och gå på vernissage och käka kebab (och storhandla på Coop...)

2009-01-12 @ 08:23:01
Postat av: Jessica

Va tuff bilden var :D du är duktig du! :)

2009-01-17 @ 14:33:48
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0