full fart!

sista dagarna har det verkligen varit full fart! i torsdags så åkte jag med mitt "jobb" till antilla och körde bmw på en frusen sjö, sjukt kul! :D jag är rätt nöjd med att jag kom tvåa i tidstävlingen och fixade lite heder till alla praktikanter ute i detta land :P ska slänga upp bilder senare, har inte hunnit fixa till dom än. men det finns lite bilder på pixationbloggen. lägger upp en skitsnygg video också ;P

i fredags så var det kalas i vålberg också! skulle ha varit till stockholm egentligen och fotat men det blev ändrat till att bli möten istället så då stannade jag kvar hemma och jobbade med lite annat som kändes mer nödvändigt :) så kalas hanns med på kvällen iaf och det var kul och vi åt så jävla god mat ^^

vad hände igår då? jo det var nog veckans höjdpunkt! vi köpte efter många om och men en ny bil! :D först var vi i både karlskoga och kristinehamn och kollade men det var inget som riktigt passade (framförallt inte den i karlskoga - "jag har fyllt i serviceboken själv") men sist så hamnade vi iaf i grums där vi hittade vår nya pärla! det var rätt kul att det visade sig vara en gammal kompis som sålde den också hehe :D så nu står det en vit volvo s40 på parkeringen, lite gött! lite småsaker att fixa bara men det får man räkna med. så jävla mycket mer värt att fixa den bilen istället för gamla gölfen (som ligger på blocket igen). :)
igår var vi även ute en sväng. mr lindberg har ju fyllt år så det blev lite födelsedagsbowling på score, muchos trevligt! det gick ganska bra också för en gångs skull så jag vann första serien! sen tog ölen över och det gick lite sämre :P kvällen avrundades med krubb från BK hemma hos johan och becca, skön avrundning det! :)

nu är det söndag, en söndag som kommer gå i slöhetens tecken! så gött det! så hej på er :P

 

Kommentarer
Postat av: Marika

<3<3<3 !!!!! Det går äntligen lite bra för oss med bilar och allt ;)

2009-03-15 @ 12:53:13
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0