otroligt men sant: måndagen har varit bra!

ojoj! det är inte ofta det händer men den här måndagen har faktiskt varit bra (förutom att vädret suger)! anledningen till detta är nämligen det att jag fick mängder med beröm av min handledare/chef det första som hände idag och han ville gärna att jag skulle jobba på Pixation till sommaren! och eftersom att jag har sökt/ska söka jobb på VF och NWT också så skulle han rekommendera mig till folk han känner så att jag ligger riktigt bra till där! så ett sommarjobb är garanterat och det känns redigt gött! :D jag hoppas nog mest på NWT eller VF tror jag, lite mer foto där och bra att få knyta lite mer kontakter innan skolan är klar sen. lite lättare att kunna få extrajobb där på helgerna sen också icke att förglömma, skulle va skönt att kunna ha något när skolan drar igång igen sen till hösten :)

nej nu ska jag och min fru gräva oss fram till bilen och puttra iväg till gymet och visa vilka som bestämmer! tjipp!

Kommentarer
Postat av: Rutger

Bra jobbat Viola! Tack för igår, jättegott fika!

2009-03-02 @ 20:09:39
Postat av: Johan Bohlin

Din lyckans ost micke ! Själv kommer jag nog vimmelfota i sommar.. :(

/bohlin

2009-03-05 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0